Friday, October 8, 2010

Sapa AKU????

emm.... kadang2, kta tercari2 sapa diri kta yg sebenar... banyak pertanyaan yg tiba2 muncul dalam otak yg kecik  kat kpla ni... tp yg pasti aku anak mama dan aku anak bapa...


ni la 2 org insan teristimewa dlm fmlyku..

Aku tidak pernah mengharap untuk jadi popular mcm artis...Aku cuma ingin menjadi diriku sendiri... seorang gadis kampungan yang berhijrah mencari permata untuk menyinari hidup mereka yg tersayang...  biar apa org nak kata aku tetap aku...hehehe


 Cintaku, kasihku dan sayangku hanya untuk mereka... Doaku semoga diri in sentiasa dalam redaMU YA RABBI... Semoga imanku sentiasa teguh dibawah lindunganMU YA ALLAH..."SEMOGA ENGKAU AMPUNI DOSAKU, DOSA KEDUA ORANG TUAKU,DOSA SELURUH AHLI KELUARGAKU DAN DOSA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT...ENGKAU JAUHKNLAH KAMI DARI FITNAH KUBUR,FITNAH API NERAKA DAN FITNAH DAJAL...AMIN YA RABBAL ALAMIN"

semua kasih sayangku disini...

No comments:

Post a Comment